as7abGamed
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

as7abGamed

موسيقى-العاب-افلام-شات-اغانى-برامج-تعليم

الرئيسيةالبوابةراديو اصحاب جامدافلام اون لاينأحدث الصورالتسجيلدخول

قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد

eng.memo
hamsa
haytham
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
haytham
عضو جامد
عضو جامد
haytham

المساهمات : 128

قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Empty
مُساهمةموضوع: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2009 5:41 am

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حوار جامد اوى بين البنات والشباب

وهو عبارة عن حوار مثير بين فريقين
فريق [ الشباب ]
فريق [ البنات ]

خلونا راقيين شويه بدل الحوارات التافهه اللى بنعملها

وهو فى نفس الوقت من باب المداعبه

هناك أمور يكرهها الرجل في المرأه أو لا يستطيع فهمها

(( و ))

هناك أمور تكرهها المرأة في الرجل أو لا تستطيع فهمها

وسنقوم في هذا الحوار بتسليط الضوء على كل ما لا يعجبنا في الجنس الآخر بكل صراحة و موضوعية وبعيداً عن التعصب حتى نستمتع و نخرج منه بنتائج إيجابية.

سيقوم فريق الشبـاااب بطرح تساؤل عن أمر معين لا يعجبه في البنــاات

وسيقوم فريق البنااات بالرد وتبرير الموقف

وبعد إعطاء الإجابات والمبررات الكافية يصبح فريق البنات في وضع الهجوم
ويطرح سؤال على فريق الشباب..... وهكذا يستمر الحوار

الهجوم الاول لصالح الشباب

اناشخصيا مبيعجبنيش فى البنات التزين الكتير ووقوفهم قدام المرايه بالساعات وكثره المكياج اللى بيحطوه عشان يجملوا نفسهم مع ان الواحده من دول ساعات بتكون احلى من غير الميكب طب ليه بقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مع تحياتى هيثـــــــــــــــــــم
http://www.as7abgamed.yoo7.com
hamsa

hamsa

المساهمات : 140

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 10:07 pm

يسعدني أكون أول من يرد ع الموضوع,واسمحلي ارد ع هجومك الأول البنت بتحب تتزين لحد بتحبه وتكون في عنيه حلوة وباظهار انوثتها بتخليه ميبصش لبرة ..
أما أنا شخصيا مبحبش في الشاب تسلطه الزايد عن اللزوم ,وفرض رأيه بالقوة عشان يطمس شخصية البنت وشكه المفرط رغم انه متأكد انها بتحبه..
eng.memo

eng.memo

المساهمات : 10

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالجمعة مارس 13, 2009 12:50 pm

اسمحلي ارد ع سؤالك او هجومك ع البنت من طبيعه البنت حب الظهور في احسن صوره سواء كان بالمكياج او طريقه اللبس والطبيعه دي موجوده في الولد كمان والوقوف قدام المرايه مش بيبقي للمكياج بس في حاجات تاني زي الاحساس بالجمال والانوثه الي بتخليها عندها ثقه زياده في نفسها وفي مظهرها والقوه وبعدين لما هو بقي سبب هجوم
طيب انتوا بتعكسوا البنات الي متزينه ليه ومدام مش بيعجبكوا بتطلبوا يكون موجود ليه في البنت الي بتحبها
essam_ ibrahim

essam_ ibrahim

المساهمات : 37

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالسبت مارس 14, 2009 1:46 pm

انا شايف ان البنات بقت اوفر اوى فى المكياج والتزين مع ان فى بنات بتبقى على طبيعتها وبتكون احلى بكتير من غير المكياج وان المكياج بيخلى البنت شكلها وحش لانه بيظهرها وحشة مش حلوة لما تكون عايز تشوف جمال بنت بجد شوفها من غير مكياج اراهن اى حد هنا انه هغير رايه تماما وساعتها هيتعب كتير علشان يلاقى بنت حلوة من غير مكياج فى سؤال للبنات هل لو البنت خلى كل اهتمامها قدام المراية فاكرة نفسها انها كده بتعجب الى قدامها وخلاص يعنى شايفة نفسها تتزين وخلاص فاترينة وبس انا راى اه silent
haytham
عضو جامد
عضو جامد
haytham

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالأحد مارس 15, 2009 4:22 pm

hamsa كتب:
يسعدني أكون أول من يرد ع الموضوع,واسمحلي ارد ع هجومك الأول البنت بتحب تتزين لحد بتحبه وتكون في عنيه حلوة وباظهار انوثتها بتخليه ميبصش لبرة ..
أما أنا شخصيا مبحبش في الشاب تسلطه الزايد عن اللزوم ,وفرض رأيه بالقوة عشان يطمس شخصية البنت وشكه المفرط رغم انه متأكد انها بتحبه..

اولا مرسى على الرد الجميل

ثانيا انا متفق معاكى مش ضدك فى الموضوع دا بس فى البعض من البنات ممكن يقفوا اما المرايا ب 3 ساعات
وده في حد ذاته مش حلو والراجل لو حب بنت حيجب البنت لنفسها مش للميكياج

بالنسبه في الشك فهو موجود عند البنت اكتر من الولد بكثير وده ممكن يكون: الهجوم الثانى عليكم

و بالنسبه للتصلط بجد انتى عندك حق بس اغلبيه البنات بيكون تافهيين وتفكيرهم محدود pig

بس للجميع : محدش يزعل منى انا مقصدش ازعل حد واحنا بنتكلم بصراحه وبموضوعيه

lol!
hamsa

hamsa

المساهمات : 140

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالأحد مارس 15, 2009 11:20 pm

شكلناا مش هنخلص من هجومك يا هيثم
واسمحلي ارد تاني ع الهجوم التاني أولا الشك موجود عند الطرفين,بس يمكن شوية زيادة عن الشباب..
عشان هو لو شافها واقفة مع زميلها بيعمل من الحبة قبة,ويعمل زعلان ..وبيسألها كنت فين وجاية منين وعملت ايه عشان بيحسب خطواتها وانفاسها ..
اما هيا لما تسألو عملت ايه النهاردةأو حاجة زي كده.بيبقى حب استطلاع عشانتعرف ملامح يومه كان ازاي..واو شافتو مع زميلته بتبقى غير مش شك..
..واخيرا البنات مش تافهين أو تفكيرهم محدود ولو شفت بنت تافهة زي ما قلت كن ع يقين انها بتستعبط..
ومتعتقدش انك مسيطر عليها,عشان هتطلع غلطان..وافتكر مثل بيقول.الرجل يسقط في قفص المرأة في الوقت الذي يعتقد انها في خاتم في يديه..
a.habeb

a.habeb

المساهمات : 329

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 2:04 am

فعلا يا هيثم انت عندك حق الميكب ساعت بيقلل من جمال البنت وفى بنات كتير بتبقى بطبيعتها احسن من الميكب لكن ما تنساش ان فى طفرة حصلت فى البنات وحلاوتهم عن السنين اللى فاتت وبرضة مش هنتكسف من بعض وهقولك بصراحة ان اى بنت بتستعمل ميكب بتبقى عايزة تبان حلوة علشان تتجوز فى ظل ازمة تناقص عدد الشباب وارتفاع البطاله وكذلك اعراض الشباب عن الزواج بسبب تكاليفة اللى تقطم الوسط والفكرة الوحشة اللى الشباب واخدنها عن الزواج وانة خنقة ونكد ويقولك انا اعيش احسن براحتى بلا نكد بلا غم
haytham
عضو جامد
عضو جامد
haytham

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 10:27 pm

a.habeb كتب:
فعلا يا هيثم انت عندك حق الميكب ساعت بيقلل من جمال البنت وفى بنات كتير بتبقى بطبيعتها احسن من الميكب لكن ما تنساش ان فى طفرة حصلت فى البنات وحلاوتهم عن السنين اللى فاتت وبرضة مش هنتكسف من بعض وهقولك بصراحة ان اى بنت بتستعمل ميكب بتبقى عايزة تبان حلوة علشان تتجوز فى ظل ازمة تناقص عدد الشباب وارتفاع البطاله وكذلك اعراض الشباب عن الزواج بسبب تكاليفة اللى تقطم الوسط والفكرة الوحشة اللى الشباب واخدنها عن الزواج وانة خنقة ونكد ويقولك انا اعيش احسن براحتى بلا نكد بلا غم

مرسي على ردك الجميل دا يا عبده

بس في تعليق صغير
انت قلت ان ( اى بنت بتستعمل ميكب بتبقى عايزة تبان حلوة علشان تتجوز )
وده مش شرط لأن في سيدات كتيره بتستعمل الميكب وهى متزوجه وممكن تكون مكاتش بتستعمله وهى أنسه اصلاً

lol!
haytham
عضو جامد
عضو جامد
haytham

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 10:42 pm

hamsa كتب:
شكلناا مش هنخلص من هجومك يا هيثم
واسمحلي ارد تاني ع الهجوم التاني أولا الشك موجود عند الطرفين,بس يمكن شوية زيادة عن الشباب..
عشان هو لو شافها واقفة مع زميلها بيعمل من الحبة قبة,ويعمل زعلان ..وبيسألها كنت فين وجاية منين وعملت ايه عشان بيحسب خطواتها وانفاسها ..
اما هيا لما تسألو عملت ايه النهاردةأو حاجة زي كده.بيبقى حب استطلاع عشانتعرف ملامح يومه كان ازاي..واو شافتو مع زميلته بتبقى غير مش شك..
..واخيرا البنات مش تافهين أو تفكيرهم محدود ولو شفت بنت تافهة زي ما قلت كن ع يقين انها بتستعبط..
ومتعتقدش انك مسيطر عليها,عشان هتطلع غلطان..وافتكر مثل بيقول.الرجل يسقط في قفص المرأة في الوقت الذي يعتقد انها في خاتم في يديه..
اولاً مرسي على الرد الجميل داااااا

ثانياً صوبعك مس زى بعضها
انتى قلتى ( البنات مش تافهين أو تفكيرهم محدود ولو شفت بنت تافهة زي ما قلت كن ع يقين انها بتستعبط )
بس انا بردو عند رأيى وانتى كمان ازاى تحكومى على كل البنات ولا هو دفاع وخلاص

انا فاهم كل اللى انت قلتيه بس انتى مدخلتيش جوى كل البنات وعملتى احصائيه بكده
وهكرر تانى محدش يزعل منى انا مقصدش ازعل حد واحنا بنتكلم بصراحه وبموضوعيه

lol!
eng.memo

eng.memo

المساهمات : 10

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 3:06 am

اسمحلي

الرجال يقولون العلم قوة والنساء يقلن الجمال سلطان

الرجال تفهمهم النساء ولكن النساء لا يفهمهن الا النساء

ومن الحاجات التانيه كمان

اغبي امراءه تستطيع ان تخدع اذكي ر جل

كمان الشك موجود في جميع الاطراف
بس المسمي هو الي بيختلف عند البنت بتسموه غيره وعند الولد شك وكانه جرم لو طلبت حاجه من حد

وكان شكها تحصيل حاصل والرد ع طول جاهز دي مجرد زميله وانا معقول برده ابص لحد غيرك
طب ماهو نفس الكلام المفروض ينطبق علينا ولا انت رائيك ايه

البنت والولد اولا واخيرا بشر وصدقني زي ما بيحس الولد انها ملكه وملهاش الحق انه يكلم غيرها البنت برده بيبقي عندها نفس الاحساس بس غالبا ما بيتجاهل الولد ده
haytham
عضو جامد
عضو جامد
haytham

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 11:15 pm

eng.memo كتب:
اسمحلي

الرجال يقولون العلم قوة والنساء يقلن الجمال سلطان

الرجال تفهمهم النساء ولكن النساء لا يفهمهن الا النساء

ومن الحاجات التانيه كمان

اغبي امراءه تستطيع ان تخدع اذكي ر جل

كمان الشك موجود في جميع الاطراف
بس المسمي هو الي بيختلف عند البنت بتسموه غيره وعند الولد شك وكانه جرم لو طلبت حاجه من حد

وكان شكها تحصيل حاصل والرد ع طول جاهز دي مجرد زميله وانا معقول برده ابص لحد غيرك
طب ماهو نفس الكلام المفروض ينطبق علينا ولا انت رائيك ايه

البنت والولد اولا واخيرا بشر وصدقني زي ما بيحس الولد انها ملكه وملهاش الحق انه يكلم غيرها البنت برده بيبقي عندها نفس الاحساس بس غالبا ما بيتجاهل الولد ده

شكر ع الرد الجميل دااا
وانا معاك في ان البنت والولد اولا واخيرا بشر وصدقني زي ما بيحس الولد انها ملكه وملهاش الحق انه يكلم غيرها البنت برده بيبقي عندها نفس الاحساس بس غالبا ما بيتجاهل الولد ده
abdullah
مشرف دينى
مشرف دينى
abdullah

المساهمات : 33

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 2:52 pm

السلام عليكم

ازيكو يا جماعه
انا عندي نقد نفسى اعرضه من زمان
ايه حكايه لبس البنات الاوفر اوي ده
خصوصا اليومين دول لبس البنات مبقاش يميزه غير انه ضيق وقصير وشفاف
انا بشوف بنات بتعجب راح فين حياء المرأه
والفضيحه الكبري انهم بيلبسو ايشارب على كل العار ده

محدش يزعل بس اكيد البنات الكويسه بتلاحظ الكلام اللى بقوله
وده من وجه نظري واحد من اتنين
اما قله احترام متعمده
او تقليد اعمي للروشنه وكده
وفي الاخر بيزعلو او بيعملو نفسهم زعلنين عشان بيتعكسو في الشارع
يعنى هما من الاخر فاسدين ومفسدين للشباب

مع اختلاف البنات طبعا بس للاسف الاغلب كده دلوقتى

Sad Sad Sad
haytham
عضو جامد
عضو جامد
haytham

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 9:42 pm

abdullah كتب:

السلام عليكم

ازيكو يا جماعه
انا عندي نقد نفسى اعرضه من زمان
ايه حكايه لبس البنات الاوفر اوي ده
خصوصا اليومين دول لبس البنات مبقاش يميزه غير انه ضيق وقصير وشفاف
انا بشوف بنات بتعجب راح فين حياء المرأه
والفضيحه الكبري انهم بيلبسو ايشارب على كل العار ده

محدش يزعل بس اكيد البنات الكويسه بتلاحظ الكلام اللى بقوله
وده من وجه نظري واحد من اتنين
اما قله احترام متعمده
او تقليد اعمي للروشنه وكده
وفي الاخر بيزعلو او بيعملو نفسهم زعلنين عشان بيتعكسو في الشارع
يعنى هما من الاخر فاسدين ومفسدين للشباب

مع اختلاف البنات طبعا بس للاسف الاغلب كده دلوقتى

Sad Sad Sad

ايوه فعلاً يا عبدالله عندك حق بس مش كل البنات وذى ما في الوحش فى الكويس

..... بس موضوع مهم

بس ياااااااااااا ترى البنات عايزين ايه؟
وهو دا السؤال
سنو وايت

سنو وايت

المساهمات : 16

مُساهمةموضوع: رد: قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد   قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 3:59 pm

اسمحوا لى ادخل فى الحوار ده
الراجل بطبعه انانى عاوز يمشى رايه على البنت اللى بيحبها لمجرد انه الراجل وهو المتحكم فيها مش بيعاملها كانسانة ليها راى وشخصية
ولو قالت راى يبقى فى نظره تافه
وبالنسبة لموضوع الهدوم والمكياج الاوفر ده فعلا موجود بس برضه فى ولاد عينهم بتطلع على البنات دى ويرجع يقول ايه البنات دى معندهاش حياء
طب خالى عندك انت شوية دم ومتبصش عليهم

قول ايه مايعجبكش فى البنت وقولى ايه مايعجبكيش فى الولد
صفحة 1 من اصل 1