as7abGamed
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

as7abGamed

موسيقى-العاب-افلام-شات-اغانى-برامج-تعليم

الرئيسيةالبوابةراديو اصحاب جامدافلام اون لاينأحدث الصورالتسجيلدخول

لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
a.habeb

a.habeb

المساهمات : 329

لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 12:53 am

لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I47244r3878067u39239hb4
faysal
مدير اعضاء
مدير اعضاء
faysal

المساهمات : 208

مُساهمةموضوع: رد: لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 3:38 pm

يمكن عشان الاقوي هو اللي قانونو بيمشي علي الكل يا عبدالله وبما ان الغرب هما الاقوي فوجهت نظرهم هي اللي صوار ويمكن كمان عشان احنا بعدنا عن دينا وعن شريعتنا
lol!
abdullah
مشرف دينى
مشرف دينى
abdullah

المساهمات : 33

مُساهمةموضوع: رد: لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 12:00 am

قال رسول الله (صلى الله عليه وسلم)
بدأ الاسلام غريبا وسيعود غريبا كما بدا فطوبا للغرباء الذين يصلحون ما افسد الناس من أمتى .
صدق رسول الله(صلى الله عليه وسلم)

سبحان الله

ها هو الرسول (صلى الله عليه وسلم) يخبرنا بما سيحدث بعد مائات السنين من موته وها قد حدث وعاد الاسلام غريبا كما بدأ

جزاك الله عنا خيرا بهذا الموضوع المهم يا عبدالله
Badr

Badr

المساهمات : 186

مُساهمةموضوع: رد: لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 7:31 am

موضوع جامد اوى يا عبد الله بس انا كنت عايز اقولك ان احنا هنفضل كده على طول وعمر مافى حاجة هتتغير طول ماحنا بنسكت ومش بنتحرك وعندك مثلا موضوع تحديد النسل يخلوك تحدد نسلك فى الوقت اللى هما بيزودوه ما علينا ويبقى الحال كما هو عليه
a.habeb

a.habeb

مُساهمةموضوع: رد: لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت فبراير 21, 2009 12:54 pm

faysal كتب:
يمكن عشان الاقوي هو اللي قانونو بيمشي علي الكل يا عبدالله وبما ان الغرب هما الاقوي فوجهت نظرهم هي اللي صوار ويمكن كمان عشان احنا بعدنا عن دينا وعن شريعتنا
lol!

فعلا يمكن البعد ن الدين هو اللى عمل فينا كده بس عايز اقولك انهم فعلا الاقوى لكن القوة مش فى السلاح القوة فى الايمان يعنى احنا لو اتمسكنا بدينا هنبقى احنا القوة وتفكك المسلمين فى الدنيا هو اللى عمل فينا كده
a.habeb

a.habeb

مُساهمةموضوع: رد: لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت فبراير 21, 2009 12:57 pm

Badr كتب:
موضوع جامد اوى يا عبد الله بس انا كنت عايز اقولك ان احنا هنفضل كده على طول وعمر مافى حاجة هتتغير طول ماحنا بنسكت ومش بنتحرك وعندك مثلا موضوع تحديد النسل يخلوك تحدد نسلك فى الوقت اللى هما بيزودوه ما علينا ويبقى الحال كما هو عليه

بلاش لغة الياس دى يا بدر
قال رسول الله ( صلى الله عليه وسلم ) تركت فيكم ما ان تمسكتم به لن تضلوا بعدى ابدا كتاب الله وسنتى

لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1